Help

Cum ma loghez pe platforma EventLink360?
  • Logarea pe platforma EventLink360 se realizeaza introducând datele de conectare - email si parola (sau parola setata) - în câmpurile special desemnate. Continuati logarea în aplicatie apasand butonul “Autentificare”, bifând optiunea « Sunt de acord cu termenii si conditiile » si consultati optiunile de confidentialitate a datelor. Toate modificarile se “Salveaza”.

Cum creez un cont nou?
  • Pentru a crea un cont nou se apasa butonul “Creeaza Cont”, se selecteaza din lista de evenimente disponibile evenimentul dorit si apoi se completeaza formularul cu informatiile necesare. Pentru finalizarea înscrierii, dupa completarea câmpurilor se apasa butonul “Creeaza cont”.

Cum procedez daca intampin in continuare probleme la logare?
  • Daca întâmpinati probleme în timpul procesului de logare sau înregistrare, nu ezitati sa contactati echipa EventLink360 din locatia evenimentului, la numarul de telefon 0736-619-865 sau printr-un e-mail la support@eventlink360.com

Cum se efectueaza modificarea parolei ?
  • Parola poate fi modificata accesând rubrica “Contul meu” si inserând noua parola în câmpul special desemnat. Toate modificarile se înregistreaza apasând butonul “Salveaza”.intrebarile puse de utilizator grupate pe prezentari).

Cum initiez un schimb virtual de carti de vizita?
  • Schimbul de carti de vizita virtual – Contact Sharing – este bidirectional si se initiaza selectând participantul din sectiunea “Participanti” sau “Companii”, fie utilizând repertoarul în care sunt înscrisi în ordine alfabetica participantii, fie utilizând vectorul de cautare din cele doua rubrici, iar apoi apasând butonul “Contact share” al participantului respectiv. Statusul cererii îl puteti urmari în sectiunea “Contacte” – Participanti.

Cum solicit o întâlnire prin intermediul aplicatiei EventLink360?
  • Solicitarea unei întâlniri se initiaza selectând participantul din sectiunea “Participanti” sau “Companii”, fie utilizând repertoarul în care sunt înscrisi în ordine alfabetica participantii, fie utilizând vectorul de cautare din cele doua rubrici, iar apoi apasând butonul “Solicitare întâlnire”. Statusul solicitarii il puteti verifica în sectiunea “Cereri întâlniri”/ “Întâlniri”. Dupa acceptarea intalnirii devine disponibil un modul de Chat cu ajutorul caruia veti putea stabili detaliile întâlnirii.

Cum transmit o întrebare catre vorbitori prin intermediul aplicatiei?
  • Pentru a transmite o întrebare în cadrul unei prezentari, accesati prezentarea de interes din sectiunea “Agenda”. Întrebarea se redacteaza în spatiul special destinat - “Adaugati o întrebare” si apoi se apasa butonul “Trimite”. Toate întrebarile transmise prin intermediul aplicatiei EventLink360 vor fi disponibile în sectiunea “Întrebari“ si vor fi grupate în categoriile - “Toate întrebarile“, “Doar întrebarile mele“, si în functie de destinatar – prezentare, organizator, EventLink360.chestionarului. Pentru a iesi din chestionar se apasa butonul “ Renunta”.

Cum transmit o întrebare privata catre vorbitori fara a-mi face cunoscuta identitatea?
  • Pentru a transmite o întrebare privata în cadrul unei prezentari, accesati prezentarea de interes din sectiunea “Agenda”. Întrebarea se redacteaza în spatiul special destinat - “Adaugati o întrebare”, bifând optiunea “Întrebare privata” si se apasa butonul “Trimite”. Aceasta va fi vizibila doar speaker-ului. În cazul în care se va oferi raspuns pe platforma veti fi notificat, iar raspunsul va putea fi vizualizat în sectiunea “Întrebari’’, în categoria “Doar întrebarile mele’’.

Cum transmit o întrebare catre organizatorul evenimentului prin intermediul aplicatiei?
  • Întrebarile pentru organizator se redacteaza în sectiunea “Întrebari”, rubrica “Organizator” în campul “Adaugati o întrebare,” apoi se apasa butonul “Trimite”. În momentul în care organizatorul va oferi un raspuns prin intermediul aplicatiei veti fi notificat, iar raspunsul va putea fi vizualizat în sectiunea “Întrebari“ – ‘’Organizator’’.

Cum transmit o întrebare catre EventLink360?
  • Întrebarile pentru EventLink360 se transmit din sectiunea “Întrebari”, rubrica “EventLink360” în câmpul “Adaugati o întrebare” apoi se apasa butonul “Trimite”. Daca EventLink360 va oferi un raspuns prin intermediul aplicatiei, veti fi notificat, iar raspunsul va putea fi vizualizat în sectiunea “Întrebari“ – ‘’EventLink360’’.

Cum raspund la un chestionar?
  • Pentru a raspunde la un chestionar este necesar sa accesati sectiunea “Chestionare” sau pagina prezentarii care include chestionarul, prin click pe titlul acesteia din sectiunea “Agenda”, iar apoi click pe numele chestionarului. Dupa selectarea raspunsurilor se apasa “Raspunde”, pozitionat la finalul chestionarului. Pentru a iesi din chestionar se apasa “ Renunta”.

Cum acord feedback unei prezentari/ unui speaker?
  • Feedback-ul pentru o prezentare si pentru prestatia speakerului se acorda accesând prezentarea din sectiunea “Agenda“. Se selecteaza calificativul dorit pentru fiecare din cele doua activitati, generându-se apoi mesajul: “Doriti sa trimiteti feedback-ul dumneavoastra? “ si se finalizeaza apasând “Continua”.

Cum descarc un document atasat unei prezentari?
  • Documentul atasat unei prezentari poate fi descarcat accesând prezentarea de interes din sectiunea “Agenda“, prin click pe titlul documentului dorit.

De ce nu pot selecta mai multi participanti pentru solicitare “Contact share“ în acelasi timp?
  • Pentru a încuraja networkingul de calitate, în functie de interese, bazat pe o analiza a beneficiilor si oportunitatilor oferite de toti participantii la un eveniment, dar si pentru a evita activitatea de tip spam, nu a fost dezvoltata o functionalitate care sa permita “Contact share“ prin selectarea mai multor participanti în acelasi timp.

Pot sa descarc lista de participanti?
  • Nu exista posibilitatea de a descarca lista de participanti. Schimbul de carti de vizita virtuale este bidirectional, fiecare utilizator avand posibilitatea de a-si seta confidentialitatea datelor si de a accepta sau ingnora solicitarile.

Cat timp este disponibilă aplicaţia pentru un eveniment?
  • Aplicatia ramâne disponibila pentru un eveniment, cu toate functionalitatile active (networking, acordare feed-back, completare chestionare, descarcare documente) in functie de solicitarea organizatorului, iar perioada de disponibilitate este anuntata printr-o informare post-eveniment.

Cum se efectueaza modificarea parolei ?
  • Parola poate fi modificata accesând rubrica “Contul meu” si inserând noua parola în câmpul special desemnat. Toate modificarile se înregistreaza apasând butonul “Salveaza”.

Cum raspund la un chestionar?
  • Pentru a raspunde la un chestionar este necesar sa accesati sectiunea “Chestionare” din sectiunea "Interactiuni". Dupa selectarea raspunsurilor se apasa “Raspunde”, pozitionat la finalul chestionarului. Pentru a iesi din chestionar, fara a raspunde, se apasa “Renunta”.

Cat timp este disponibilă aplicaţia pentru un eveniment?
  • Aplicatia ramâne disponibila pentru un eveniment, cu toate functionalitatile active (acordare feed-back, completare chestionare) in functie de solicitarea organizatorului, iar perioada de disponibilitate este anuntata printr-o informare post-eveniment.